Vedecké laboratórium Fizzy Volcano Learning Resources

Hodnocení produktu: Zatím bez hodnocení. Buďte první!

Vaše hodnocení:

Deti objavujú vedu za šumivými, penivými reakciami so súpravou Fizzy Volcano Preschool Science Lab. Táto 13-dielna laboratórna súprava pre deti od 4 rokov je zábavným spôsobom, ako prostredníctvom zábavných, ľahko opakovateľných experimentov zoznámiť najmenších s vedou, chémiou a prácou s laboratórnym vybavením. Urobte 10 bezpečných experimentov pre deti, ktoré povzbudia zvedavosť a budujú zručnosti v pozorovaní, myslení na príčine a následku a riešení problémov. Vybavenie vyrobené z odolných materiálov je prispôsobené malým ručičkám a po použití sa ľahko čistí a skladuje.

552 Kč s DPH

Dostupnost: Skladom
skladem: 1 ks

Výrobce: Learning Resources

Vytvorte si vlastnú šumivú dinosauriu „fosíliu", jurský sliz, objavte dinosaura z doby ľadovej a ďalšie.

Ako nasledujú a robia 10 zábavných, opakovateľných vedeckých experimentov pre deti, malé deti budujú pozorovanie, experimentovanie a ďalšie STEM zručnosti.
Základňa tejto vedeckej súpravy, skúmavky, kadička, lievik a kvapkadlo, navrhnutá pre malé ručičky, sa ľahko drží a pomáha deťom pri experimentovaní rozvíjať jemné motorické zručnosti.
Táto predškolská súprava vedeckého laboratória je vyrobená z odolných materiálov a ľahko sa čistí. Kusy po použití skladujte vo vnútri základne.
Obsahuje 1 základňu Fizzy Volcano, 3 skúmavky, každú so zátkou, 1 x 2-dielnu fosílnu formu, 1 lievik, 1 pipetu, 1 čajovú lyžičku, 2 hračkárske dinosaury a príručku aktivít.

Nový komentář